چهارشنبه, ۲۵ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-10-16
کد خبر: 3352 |
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

🔸️آئین معارفه دکتر مسعود رحیمیان سرپرست جدید مدیریت توسعه کسب و کار شرکت بیمه سرمد، با حضور دکتر بهشتی‌نژاد، مدیرعامل و اعضای هیأت عامل شرکت بیمه سرمد در سالن جلسات ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد.  🔹به گزارش بیمه۲۴، آئین معارفه دکتر مسعود رحیمیان سرپرست جدید مدیریت توسعه کسب و کار شرکت بیمه سرمد، با […]

🔸️آئین معارفه دکتر مسعود رحیمیان سرپرست جدید مدیریت توسعه کسب و کار شرکت بیمه سرمد، با حضور دکتر بهشتی‌نژاد، مدیرعامل و اعضای هیأت عامل شرکت بیمه سرمد در سالن جلسات ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد. 

🔹به گزارش بیمه۲۴، آئین معارفه دکتر مسعود رحیمیان سرپرست جدید مدیریت توسعه کسب و کار شرکت بیمه سرمد، با حضور دکتر بهشتی‌نژاد، مدیرعامل و اعضای هیأت عامل شرکت بیمه سرمد در سالن جلسات ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد.

🔸️دکتر بهشتی‌نژاد مدیرعامل شرکت بیمه سرمد در این جلسه، با اشاره به سوابق شغلی و توانایی‌های دکتر رحیمیان در حوزه کسب و کار، نوآوری های دیجیتال و فناوری اطلاعات، پشت‌کار، پیگیری و به‌روز بودن دانش تخصصی را از نقاط قوت ایشان برشمرد.

🔹مدیر عامل بیمه سرمد با تاکید بر اهمیت بکار گیری هوش مصنوعی و کاربرد آن در صنعت بیمه مطرح کرد: اقداماتی در حوزه هوش مصنوعی در بیمه سرمد آغاز شده که با حضور دکتر رحیمیان امید داریم شاهد اتفاقات بدیعی در شرکت بیمه سرمد باشیم.

🔸️دکتر بهشتی نژاد همچنین با اشاره به مزایای استفاده از هوش تجاری (Business Intelligence) در زمینه تجزیه و تحلیل داده‌ها، داشبوردها و گزارش‌های BI به منظور ارائه راهکارهای استراتژیک برای تصمیم‌گیری مدیران، ابراز امیدواری کرد شرکت بیمه سرمد با برنامه‌ریزی مناسب و هماهنگی مدیران، با بهره‌گیری از هوش تجاری به عملکرد بهتر و موثرتری در حوزه‌های مختلف بیمه‌ای دست یابد.

🔹در ادامه جلسه دکتر رحیمیان ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع خانواده بیمه سرمد، به شرح مختصری از دیدگاه‌های خود در زمینه توسعه کسب و کار، باشگاه مشتریان و مزایای فروش آنلاین در صنعت بیمه اشاره کرد. وی همچنین به تشریح برنامه‌های کاری خود در بیمه سرمد در حوزه‌های BI، AI، ORM و ابزارهای جانبی بیمه‌گری پرداخت.

🔸️مسعود رحیمیان دارای مدرک دکترای مدیریت کسب و کار است و در کارنامه کاری خود ریاست هیات مدیره شرکت خدمات مدیریتی پویا فرین، مدیریت سامانه ۵۵۵ همراه اول، مدیرکل مکالمات بین الملل همراه اول در دبی و مدیریت فناوری اطلاعات بیمه ملت را دارد.

منبع خبر ( ) است و پایگاه خبری بیمه 24 در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 3352 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  90004519  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری بیمه 24 مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری بیمه 24 در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید