پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-19
کد خبر: 3169 |
تاریخ انتشار : ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۹:۰۵ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

✅ بازنشستگان و کارکنان بانک معظم صادرات  و خانواده ایشان سرمایه‌های بیمه سرمد در مسیر رشد و تعالی شرکت هستند. ⬅️ به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، دکتر بهشتی‌نژاد مدیرعامل به همراه معاونین فنی و بازاریابی بیمه سرمد در سفر به استان کرمان با مدیر شعب بانک صادرات  استان کرمان و اعضای کانون بازنشستگان این […]

بازنشستگان و کارکنان بانک معظم صادرات  و خانواده ایشان سرمایه‌های بیمه سرمد در مسیر رشد و تعالی شرکت هستند.

⬅️ به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، دکتر بهشتی‌نژاد مدیرعامل به همراه معاونین فنی و بازاریابی بیمه سرمد در سفر به استان کرمان با مدیر شعب بانک صادرات  استان کرمان و اعضای کانون بازنشستگان این استان دیدار و گفتگو کردند.

⬅️ دکتر بهشتی نژاد در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از همراهی مدیریت امور شعب بانک صادرات استان، به استراتژی شرکت مبنی بر ارائه خدمات با کیفیت در کمترین زمان ممکن اشاره کرد و گفت: همکاران بنده خصوصا در شعب، تمام تلاش خود را در این خصوص بکار گرفته و با تکیه بر توان و دانش فنی کارکنان و همچنین بهبود ساختار، بیمه سرمد توانسته است در مسیر رشد قرار گرفته و از وضعیت نامطلوب گذشته خارج شود که البته این تغییرات میسر نمیشد جز با همراهی بیمه گذاران خصوصا بانک معظم صادرات. 

در ادامه این سفر استانی، مدیر عامل و معاونین بیمه سرمد در  نشستی صمیمی، با اعضای کانون بازنشستگان استان کرمان گفتگو کردند.

⬅️ در این دیدار، بهشتی نژاد کارکنان، بازنشستگان و خانواده ایشان را سرمایه‌های بیمه سرمد توصیف کرد و همراهی ایشان در مسیر رشد و تعالی بیمه سرمد را مهم ارزیابی نمود.

منبع خبر ( روابط عمومی بیمه سرمد ) است و پایگاه خبری بیمه 24 در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 3169 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  90004519  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری بیمه 24 مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری بیمه 24 در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید