جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-20
کد خبر: 2582 |
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۶ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

 مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در نشست کمیته پدافند غیرعامل بیمه آسیا، بر اولویت پدافند غیرعامل درشرکت های بیمه و عملیات بیمه گری و لزوم تداوم ارائه خدمات به بیمه گذاران در زمان وقوع حملات سایبری یا سوانح طبیعی تصریح کرد.  مدیر عامل بیمه آسیا، رصد، آسیب شناسی و مقابله […]

 مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در نشست کمیته پدافند غیرعامل بیمه آسیا، بر اولویت پدافند غیرعامل درشرکت های بیمه و عملیات بیمه گری و لزوم تداوم ارائه خدمات به بیمه گذاران در زمان وقوع حملات سایبری یا سوانح طبیعی تصریح کرد.

 مدیر عامل بیمه آسیا، رصد، آسیب شناسی و مقابله با تهدیدات را زیر بنا و ذات پدافند غیرعامل در هر سازمانی دانست و بر ضرورت پیشگیری و مقابله با حملات سایبری تاکید کرد.

مسعود بادین با توجه به آسیب پذیری صنعت بیمه در حوزه سایبری، آموزش و ارتقای دانش کارشناسان و شبکه فروش در حوزه پدافند غیرعامل را یادآوری کرد.

بر اساس این گزارش، در این نشست گزارشی از اقدامات و فعالیت های کمیته پدافند غیرعامل بیمه آسیا برای اعضا ارائه شد.

کمیته پدافند غیر عامل بیمه آسیا با حضور مسئولان سازمان پدافندغیرعامل کشور، مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونان مدیرعامل و تنی چند مدیران این شرکت برگزار شد.

منبع خبر ( ) است و پایگاه خبری بیمه 24 در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 2582 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  90004519  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری بیمه 24 مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری بیمه 24 در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید