جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
کد خبر: 3208 |
تاریخ انتشار : ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۲ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

دکتر بهاری فر : ما در این طرح به دنبال فقر زدایی هستیم نه فقیر زدایی 🔸در مراسم انعقاد تفاهم نامه ایجاد باشگاه ملی حامیان ایتام که با با حضور سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ، امیر گل سرخ رئیس سازمان اقتصاد مقاومتی ارتش و دانش راهداری مدیرعامل شرکت مدیریت زنجیره تامین […]

دکتر بهاری فر : ما در این طرح به دنبال فقر زدایی هستیم نه فقیر زدایی

🔸در مراسم انعقاد تفاهم نامه ایجاد باشگاه ملی حامیان ایتام که با با حضور سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ، امیر گل سرخ رئیس سازمان اقتصاد مقاومتی ارتش و دانش راهداری مدیرعامل شرکت مدیریت زنجیره تامین دانش در سالن کنفرانس کمیته امداد برگزار شد ، دکتربهاری فر مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت بیمه حکمت صبا در سخنانی بر لزوم تغییر رویکرد در حمایت از ایتام تأکید کرد.

🔹به گزارش بیمه۲۴ و به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه حکمت صبا ، دکتر بهاری فر با بیان اینکه “ما در بحث حمایت به دنبال حفظ کرامت ایتام هستیم و این طرح به دنبال فقرزدایی است نه فقیرزدایی”، بر اهمیت ارائه راهکارهای پایدار و مبتنی بر توانمندسازی ایتام تأکید نمود. ایشان با اشاره به کمبود استفاده از مکانیزم بیمه در طرح‌های ویژه ایتام ، اظهار داشت : متأسفانه در طرح‌های ویژه ایتام کمتر از مکانیزم بیمه استفاده کردیم. این طرح می‌خواهد پوشش‌های بیمه‌ای را برای ایتام ایجاد کند.

🔸ایشان همچنین بر اهمیت بیمه‌های زندگی تأکید کرده و افزود : مهم‌ترین بیمه‌ای که در حال حاضر شرکت بیمه حکمت صبا به مشتریانش ارائه می کند ، بیمه‌های زندگی است که تنوع بسیاری دارد که به حول و قوه الهی با شرایط ویژه به ایتام نیز ارائه خواهیم کرد.

🔹دکتر بهاری فر با اشاره به آینده ای روشن با استفاده از اندوخته های بیمه ای گفت : ایتام معرفی شده می‌توانند از محل این اندوخته‌ها برای کارهایی همچون تأمین جهیزیه ، تأمین هزینه تحصیل ، دریافت مبلغ اولیه آورده برای ایجاد کسب‌وکار و پرداخت مستمری استفاده کنند.

🔸دکتر بهاری‌فر با تأکید بر اهمیت سرمایه‌گذاری این اندوخته ها ، اظهار داشت : قطعا سرمایه‌گذاری این‌ها مهم است که خدای نکرده منحرف نشود . بنابراین نیاز به مجموعه مطمئن و قابل اطمینان است که همان شرکت گروه اقتصاد است که این شرکت زیرمجموعه سازمان اقتصاد مقاومتی ارتش می باشد.

🔹ایشان همچنین بر اهمیت جمع‌آوری کمک‌های خرد تأکید کرده و گفت : معجزه این طرح پول‌های خرد است که حساسیتی نیز در آن نیست و با جمع شدن این پول های خرد می توان ضمن بهره مندی از بیمه های عمر و سرمایه گذاری ، با برنامه ریزی در جهت برنامه های آینده فرد بیمه شده اقدام نمود.

🔸گفتنی است ، این طرح نوآورانه با هدف ایجاد آینده‌ای روشن برای ایتام و توانمندسازی آن‌ها طراحی شده است. با ارائه پوشش‌های بیمه‌ای مناسب و سرمایه‌گذاری مطمئن ، این طرح به ایتام این امکان را می‌دهد تا به استقلال مالی رسیده و آینده‌ای بهتر برای خود رقم بزنند.

منبع خبر ( ) است و پایگاه خبری بیمه 24 در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 3208 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  90004519  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری بیمه 24 مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری بیمه 24 در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید