پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-19
کد خبر: 3191 |
تاریخ انتشار : ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

🔸شرکت بیمه سامان نسخه کامل کتاب مقررات بازار بیمه را منتشر کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه سامان، بیمه یکی از صنایع پویای کشور است و از این رو، به روزرسانی قوانین و مقررات در حوزه بیمه گری، امری اجتناب ناپذیر است. 🔹پیچیدگی قوانین بیمه گری که به دلیل ماهیت این صنعت و ناشی […]

🔸شرکت بیمه سامان نسخه کامل کتاب مقررات بازار بیمه را منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه سامان، بیمه یکی از صنایع پویای کشور است و از این رو، به روزرسانی قوانین و مقررات در حوزه بیمه گری، امری اجتناب ناپذیر است.

🔹پیچیدگی قوانین بیمه گری که به دلیل ماهیت این صنعت و ناشی از تنوع محصولات، پوشش‌ها، استانداردها و الزامات بومی و بین‌المللی است، باعث شده است که اهمیت آشنایی با این آیین نامه ها و مقررات، دوچندان شود.

بنابراین فعالان صنعت بیمه برای تطابق با این پیچیدگی‌ها، به آگاهی مستمر از تغییرات حقوقی و آیین‌نامه‌ها نیازمندند و ضرورت ایجاب می‌کند مقررات بیمه‌ای، به شکلی مدون در اختیار متخصصان، فعالان و صاحب نظران این صنعت قرار بگیرد.

🔸بی شک نگارش و توضیح مقررات صنعت بیمه، نیازمند تسلط، شناخت و تجربه مناسب از بازار بیمه است. 

🔹پیش از این، نخستین مجموعه مصوبات شورای عالی بیمه توسط پیشکسوت گرانقدر، جناب آقای غلامعلی ثبات منتشر و چندین بار تجدید چاپ شده است.

🔸اکنون شرکت بیمه سامان این افتخار را دارد که کتاب مقررات بازار بیمه را به عنوان جدیدترین و کامل‌ترین مجموعه از مقررات معتبر و مرتبط با فعالیت در بازار بیمه‌های بازرگانی ایران به گردآوری این استاد اندیشمند منتشر کند.

🔹این مجموعه به پشتوانه سالها حضور ایشان در واحدهای فنی بیمه مرکزی و چند سال دبیری و عضویت در شورای عالی بیمه تدوین شده و تمام قوانین و مصوبات مجلس شورای اسلامی، هیات وزیران، شورای عالی بیمه، بخشنامه‌های بیمه مرکزی و نظر رسمی مراجع معتبر درباره موضوعات بیمه‌ای تا پایان تیرماه سال ۱۴۰۳ در آن گردآوری شده است.

🔸شرکت بیمه سامان با این اقدام نوآورانه خود، ضمن تمرکز بر مفهوم دانش، بیمه، آرامش، بار دیگر بر لزوم گسترش آگاهی و فرهنگ‌سازی بیمه ای تاکید کرده و در این مسیر، همواره منتظر نظرات ارزشمند صاحب نظران است.

🔹علاقمندان برای تهیه کتاب می توانند به سایت انجمن حرفه ای صنعت بیمه  به نشانیwww.pii.ir  مراجعه نمایند.

منبع خبر ( ) است و پایگاه خبری بیمه 24 در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 3191 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  90004519  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری بیمه 24 مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری بیمه 24 در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید