پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-19
کد خبر: 3188 |
تاریخ انتشار : ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۸ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

🔸معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی بیمه سینا، مهم‌ترین سرمایه صنعت بیمه را منابع انسانی دانست و افزود: هرچه برای توسعه، تعالی و آموزش منابع انسانی هزینه شود، سرمایه‌گذاری است. 🔹حسین گونه‌پی در تشریح اقدامات انجام شده در بخش منابع انسانی در دوره جدید اظهار داشت: با توجه به نگرش عمیق مدیریت محترم عامل به مسئله […]

🔸معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی بیمه سینا، مهم‌ترین سرمایه صنعت بیمه را منابع انسانی دانست و افزود: هرچه برای توسعه، تعالی و آموزش منابع انسانی هزینه شود، سرمایه‌گذاری است.

🔹حسین گونه‌پی در تشریح اقدامات انجام شده در بخش منابع انسانی در دوره جدید اظهار داشت: با توجه به نگرش عمیق مدیریت محترم عامل به مسئله منابع انسانی و تاکید ایشان، مقوله آموزش به طور جدی در دو بخش شبکه فروش و کارکنان در دستور کار قرار گرفت.

🔸معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی بیمه سینا با اشاره به اثربخش بودن آموزش نمایندگان در ماههای اخیر افزود: خوشبختانه آموزش مستمر موجب جهش خوبی در فعالیت نمایندگان شده و به طور کلی هرچه برای آموزش نمایندگان و کارکنان هزینه شود نوعی سرمایه‌گذاری است که نتایج مطلوب آن به تدریج مشخص خواهد شد.

🔹وی با بیان اینکه دوره‌های آموزشی مختلف برای کارکنان در رسته‌های مختلف شغلی نیز در حال برگزاری است، افزود: یکی از برنامه‌های مهم ما توجه به موضوع جانشین پروری در شرکت است که در این بخش هم یک پکیج آموزشی تهیه شده تا ضمن تقویت دانش فنی و مدیریتی همکاران، بتوانیم از ظرفیت مدیریتی آنها در سالهای آتی استفاده کنیم.

🔸گونه‌پی با اشاره به آغاز اصلاح ساختار سازمانی و شرح شغل همکاران گفت: ساختار سازمانی بر اساس اهداف و برنامه‎‌های جدید در حال به‌روزرسانی است و شرح شغل کارکنان واحدهای ستادی نیز متناسب با آن اصلاح خواهد شد.

🔹وی همچنین به موضوع رفاهیات کارکنان نیز اشاره کرد و گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، رفاهیات با رویکرد خانواده‌محوری و در نظر گرفتن همه موارد از جمله فعالیتهای ورزشی، سفر، تامین اقلام ضروری و سایر موارد در حال پیگیری است و به فراخور زمان در اختیار همکاران قرار خواهد گرفت.

🔸معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی بیمه سینا در تشریح اقدامات این معاونت در بخش پشتیبانی گفت: حوزه پشتیبانی طیف وسیعی از فعالیتها از قبیل تجهیز شعب، ساختمانها، خودروها، خرید اقلام مختلف و غیره را شامل می‌شود که با برنامه‌ریزی صورت گرفته در حال پیگیری است. 

🔹وی افزود: ساماندهی املاک شعب از جمله مواردی است که با هدف استفاده بهینه و صرفه‌جویی در منابع در حال انجام است و برنامه مشخصی در این زمینه وجود دارد که اجرای آن آغاز شده است.

🔸گونه‌پی برنامه بازدید سرزده از شعب را از مهمترین برنامه های این معاونت دانست و گفت: در این بازدیدها که با همراهی مدیر منابع انسانی صورت می‌گیرد، ضمن بررسی وضعیت ظاهری، عملکرد فنی، و امکانات شعبه پای صحبت تک‌تک همکاران می‌نشینیم و مشکلات شغلی و حتی شخصی همکاران را بررسی و تا حد امکان برای رفع آن تلاش می‌کنیم .

🔹وی ادامه داد: منابع انسانی مهمترین سرمایه صنعت بیمه است که توجه به شخصیت، دانش، استعداد و معیشت آن در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد و امیدواریم بتوانیم رضایت همکاران را در این زمینه جلب کنیم.

منبع خبر ( ) است و پایگاه خبری بیمه 24 در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 3188 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  90004519  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری بیمه 24 مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری بیمه 24 در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید