جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-20
کد خبر: 2954 |
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۸:۲۹ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

مدیر کل امور مالی عنوان نمود؛پیرو دستور جناب آقای دکترکشاورز ریاست محترم هیأت مدیره و مدیرعامل و همچنین حمایتهای معاونت محترم توسعه مدیریت و منابع شرکت به منظور بهبود وضع معیشتی و رفاهی و افزایش انگیزه و کارایی پرسنل محترم شرکت و استفاده از بهترین راهکارها در جهت تحقق اهداف سازمانی ، مذاکرات و جلسات […]

مدیر کل امور مالی عنوان نمود؛پیرو دستور جناب آقای دکترکشاورز ریاست محترم هیأت مدیره و مدیرعامل و همچنین حمایتهای معاونت محترم توسعه مدیریت و منابع شرکت به منظور بهبود وضع معیشتی و رفاهی و افزایش انگیزه و کارایی پرسنل محترم شرکت و استفاده از بهترین راهکارها در جهت تحقق اهداف سازمانی ، مذاکرات و جلسات متعددی با بانک های عامل برگزار و پس از اخذ اعتبارات لازم  مقرر گردید تسهیلات ویژه ای با مبالغ دو میلیارد ریالی با بازپرداخت ۵ ساله و نرخ بهره  8%  برای ارائه به کارکنان بدون مراجعه همکاران به بانک های عامل و پذیرش مسئولیت کسر متمرکز تعهدات از فیش های حقوقی ایشان از ناحیه شرکت ، اختصاص یابد .

 ✔️در همین جهت کلیه استان ها و واحدهای ستادی کشور به سه گروه در بانک کشاورزی، ملت و تجارت تفکیک و فهرست مشمولین به بانک ها اعلام و در نهایت واحدهای اجرایی موظف به تجمیع و تکمیل اطلاعات همکاران ظرف مدت ۷۲ ساعت کاری شده اند که پس از جمع بندی نهایی لیست های مذکور به بانک ارائه خواهد شد. 

 🔴مزید استحضار فهرست گروه قرار گرفته در بانک تجارت جهت اعتبار سنجی بصورت متمرکز به بانک عامل ارسال خواهد گردید . امید می رود پس از ارزیابی و اعتبارسنجی ارائه شده از ناحیه سیستم بانکی تسهیلات  مذکور در شهریور ماه سال جاری بصورت یکجا در حساب بانکی معرفی شده از سوی همکاران کارسازی گردد.  

💥همچنین تخصیص تسهیلات به همکاران محترم بازنشسته بنا به توافقات صورت گرفته متعاقبا” اطلاع رسانی  خواهد شد و عزیزان پیشکسوت نیز از مزایای مزبور برخوردار خواهند گردید.

منبع خبر ( ) است و پایگاه خبری بیمه 24 در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 2954 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  90004519  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری بیمه 24 مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری بیمه 24 در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید