جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-20
کد خبر: 2951 |
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۸:۳۲ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

✔️به گزارش بیمه۲۴ و به نقل از روابط عمومی بیمه اتکایی ایرانیان ، اعضای جدید هیأت مدیره بیمه اتکایی ایرانیان از سوی مجمع برگزیده شدند. ⚡️بنا بر این گزارش مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده این شرکت در ساعت ۱۰صبح یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ برگزار شد و با حضور بیش از ۷۵% صاحبان سهام رسمیت […]

✔️به گزارش بیمه۲۴ و به نقل از روابط عمومی بیمه اتکایی ایرانیان ، اعضای جدید هیأت مدیره بیمه اتکایی ایرانیان از سوی مجمع برگزیده شدند.

⚡️بنا بر این گزارش مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده این شرکت در ساعت ۱۰صبح یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ برگزار شد و با حضور بیش از ۷۵% صاحبان سهام رسمیت جلسه از سوی دکتر وحید باقری ریاست جلسه اعلام گردید.

       ✔️درآغاز جلسه از تلاش و فعالیت اعضای قبلی هیأت مدیره تشکر و قدردانی بعمل آمد. درادامه توضیحاتی در خصوص تغییرات اساسنامه شرکتهای بیمه در بخش هیأت مدیره  به صاحبان سهام ارائه گردید. سپس با توجه به دستور اصلی جلسۀ ، رأی گیری انتخاب اعضای هیأت مدیره وسایرمواردی که در صلاحیت مجمع بود آغاز گردید و بر این اساس کاندیداهای عضویت در هیأت مدیره شامل ۳ عضو حقیقی و ۴ عضو حقوقی  به سهامداران معرفی شدند و سوابق تحصیلی و شغلی کاندیداهای حقیقی به استحضار صاحبان سهام رسید.

⚡️پس از اخذ رأی و شمارش آرا ، نتایج انتخابات به این شرح اعلام گردید :

اعضای اصلی هیئت مدیره :

۱-  دکتر رسول سعدی

۲-  دکتر مجتبی کُباری 

۳-  مهندس محمد میهن یار

۴-  شرکت گروه ارزش آفرینان پاسارگاد

۵-  شرکت سرمایه گذاری پارس آریان

اعضای علی البدل :

۶-  شرکت پیام آوران مدیریت ایرانیان 

۷-  شرکت لیزینگ پاسارگاد

منبع خبر ( ) است و پایگاه خبری بیمه 24 در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 2951 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  90004519  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری بیمه 24 مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری بیمه 24 در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید