چهارشنبه, ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-11
کد خبر: 2911 |
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

🩺 جشنواره فروش بیمه‌های مسئولیت پزشکان و پیراپزشکان بیمه سینا به مناسبت فرا رسیدن روز پزشک برگزار می‌شود. به گزارش بیمه۲۴ و به نقل از روابط عمومی #بیمه_سینا؛ مرتضی حاجوی سرپرست مدیریت بیمه‌های مسئولیت در مورد جزئیات این جشنواره بیان داشت: با توجه به فرارسیدن یکم شهریورماه و روز پزشک و به منظور تکریم مقام […]

🩺 جشنواره فروش بیمه‌های مسئولیت پزشکان و پیراپزشکان بیمه سینا به مناسبت فرا رسیدن روز پزشک برگزار می‌شود.

به گزارش بیمه۲۴ و به نقل از روابط عمومی #بیمه_سینا؛ مرتضی حاجوی سرپرست مدیریت بیمه‌های مسئولیت در مورد جزئیات این جشنواره بیان داشت: با توجه به فرارسیدن یکم شهریورماه و روز پزشک و به منظور تکریم مقام شامخ این قشر پرتلاش، جشنواره فروش ویژه بیمه‌نامه مسئولیت پزشکان و پیراپزشکان در بازه زمانی ۲۵ مرداد لغایت ۱۰ شهریورماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

وی افزود: پزشکان و پیراپزشکان سراسر کشور می‌توانند در مدت ۱۵ روزه این جشنواره با مراجعه به شبکه فروش و نمایندگان بیمه سینا، ضمن خرید این بیمه‌نامه با شرایط و تخفیف ویژه از پوشش‌های بیمه‌ای برخوردار شوند.

#روز_پزشک

#جشنواره

#آرامش_طبابت_با_سینا

#ارتباط_مشتری_۲۸۰۷_۰۲۱

منبع خبر ( ) است و پایگاه خبری بیمه 24 در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 2911 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  90004519  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری بیمه 24 مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری بیمه 24 در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید