چهارشنبه, ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-11
کد خبر: 2802 |
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۷:۲۷ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

▪️رئیس کل بیمه مرکزی در دومین روز از نمایشگاه بین المللی صنعت مالی و در بازدید از غرفه بیمه البرز گفت: اقدامات بیمه البرز، کار بزرگی بود که نتیجه آن برای صنعت بیمه هم مفید واقع شد و زمینه را بر فعالیت هرچه بیشتر شرکت های بیمه ای فراهم کرد.▪️دکتر علی استاد هاشمی یکی از […]


▪️رئیس کل بیمه مرکزی در دومین روز از نمایشگاه بین المللی صنعت مالی و در بازدید از غرفه بیمه البرز گفت: اقدامات بیمه البرز، کار بزرگی بود که نتیجه آن برای صنعت بیمه هم مفید واقع شد و زمینه را بر فعالیت هرچه بیشتر شرکت های بیمه ای فراهم کرد.
▪️دکتر علی استاد هاشمی یکی از مهمترین نکات در حوزه بیمه های زندگی را ملموس بودن سرمایه و بازدهی سرمایه گذاری بیمه گذار عنوان کرد و افزود: طراحی محصولات بیمه های زندگی باید به گونه ای باشد که بیمه گذار بتواند آن را با سایر بازارهای مالی مقایسه کند.
▪️وی در ادامه بیمه های زندگی پروژه محور بیمه البرز را سرمایه گذاری واقعی در اقتصاد و تولید دانست و گفت: در این نوع از بیمه های زندگی، بیمه گذار از نوع، محل و‌ میزان بازدهی سرمایه گذاری مطلع است و در پایان می تواند به اختیار خود سهام دار پروژه محل سرمایه گذاری باشد.
▪️وی در پایان ابراز امیدواری کرد: امسال بیمه های زندگی جهش بزرگی در صنعت بیمه و نقش آفرینی بیشتری در اقتصاد کشور خواهد داشت.

منبع خبر ( ) است و پایگاه خبری بیمه 24 در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 2802 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  90004519  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری بیمه 24 مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری بیمه 24 در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید