پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-19
کد خبر: 2718 |
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۲ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

باور یک ملت در گرو داشته ها و دانسته های از دیروز تا حالاست و صداقت روایتگران شرافتمندی که ماموریت انعکاس  دستاوردهای حکومت ها و دولت ها را بر عهده دارند. خادمان راستین نظام مقدس جمهوری اسلامی، اساس دوران مسئولیت خود را بر دو اصل «خدمت بی منت» و «شفافیت» بنا نهاده اند و به […]

باور یک ملت در گرو داشته ها و دانسته های از دیروز تا حالاست و صداقت روایتگران شرافتمندی که ماموریت انعکاس  دستاوردهای حکومت ها و دولت ها را بر عهده دارند.

خادمان راستین نظام مقدس جمهوری اسلامی، اساس دوران مسئولیت خود را بر دو اصل «خدمت بی منت» و «شفافیت» بنا نهاده اند و به همین دلیل از بیان واقعیت های رسانه ای و شفاف سازی اصحاب رسانه کاملا استقبال می کنند.

ضمن تبریک دوباره  روز خبرنگار به جامعه شریف رسانه ای، یاد و خاطره شهید صارمی و دیگر عزیزانی را که تا پای جان از رسالت مقدس خود دست نکشیدند، گرامی می دارم.

مجید مشعلچی

منبع خبر ( ) است و پایگاه خبری بیمه 24 در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 2718 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  90004519  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری بیمه 24 مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری بیمه 24 در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید