جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-20
کد خبر: 2703 |
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ هفدهم مرداد و روز خبرنگار فرصتی شایسته برای پاسداشت جایگاه تلاشگران صادقی است که با همت مداوم و به نمایندگی از مردم، موجبات افزایش نظارت اجتماعی را در این عرصه فراهم و در ارتقای خدمات، خادمان را یاری می‌کنند. چشم‌های همیشه بیداری که با ایفای نقش مطالبه گری بر بهبود فعالیت […]

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

هفدهم مرداد و روز خبرنگار فرصتی شایسته برای پاسداشت جایگاه تلاشگران صادقی است که با همت مداوم و به نمایندگی از مردم، موجبات افزایش نظارت اجتماعی را در این عرصه فراهم و در ارتقای خدمات، خادمان را یاری می‌کنند.

چشم‌های همیشه بیداری که با ایفای نقش مطالبه گری بر بهبود فعالیت های بیمه اثرگذار بوده و در عین حال با حضور خود، همانند یار صمیمی، صنعت بیمه را برای رسیدن به اهداف خود همراهی می‌کنند.

اینجانب به نمایندگی از خود و همکارانم در صندوق تامین خسارت‌های بدنی، ضمن تبریک روز خبرنگار بر تمامی فعالان فهیم حوزه رسانه، از همراهی‌های صمیمانه و دلسوزانه یکایک شما در پیشبرد اهداف بیمه سپاسگزاری کرده و توفیق روزافزون را از درگاه پروردگار متعال برای شما خواستارم.

مهدی قمصریان 

مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی

منبع خبر ( ) است و پایگاه خبری بیمه 24 در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 2703 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  90004519  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری بیمه 24 مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری بیمه 24 در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید