جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
کد خبر: 1169 |
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

با حکم رئیس کل بیمه مرکزی عابد، سرپرست اداره کل پذیرش موسسات و دفاتر بیمه ای شد دکتر استادهاشمی طی حکمی، مجتبی عابد را به عنوان سرپرست پذیرش موسسات و دفاتر بیمه ای بیمه مرکزی منصوب کرد. به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر علی استادهاشمی در این حکم […]

با حکم رئیس کل بیمه مرکزی
عابد، سرپرست اداره کل پذیرش موسسات و دفاتر بیمه ای شد
دکتر استادهاشمی طی حکمی، مجتبی عابد را به عنوان سرپرست پذیرش موسسات و دفاتر بیمه ای بیمه مرکزی منصوب کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر علی استادهاشمی در این حکم ضمن آرزوی موفقیت برای مجتبی عابد، خواست تا با اهتمام، تلاش  همه جانبه و با همکاری و بهره گیری از توانمندی کارکنان آن دفتر، زمینه تحقق تعهدات و اهداف صنعت بیمه و بیمه مرکزی را فراهم کند.
شایان ذکر است مجتبی عابد که از کارکنان بیمه مرکزی است، تحصیلات تکمیلی خود را در مقطع کارشناسی ارشد اکچوئری دانشکده بیمه اکو و دکتری رشته بیم‌سنجی دانشگاه شهید بهشتی انجام و از سال ۱۳۹۹ تا کنون مدیر درمان شرکت بیمه دی بوده و سوابقی از قبیل مدیریت شعب و نمایندگان بیمه زندگی خاورمیانه، محاسب فنی دفتر برنامه ریزی و امور فنی بیمه مرکزی و پژوهشگر پژوهشکده بیمه را در کارنامه خود دارد.

منبع خبر ( ) است و پایگاه خبری بیمه 24 در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 1169 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  90004519  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری بیمه 24 مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری بیمه 24 در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید