جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
کد خبر: 2811 |
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

🔹عملکرد شعب ماهانه رصد و پایش می‌شود دکتر سلامی گفت: با توجه به سیاست‌های جدید ابلاغی ، عملکرد شعب به صورت ماهانه پایش و رصد می‌شود. 🔸مدیر کل هماهنگی امور استانها و شعب در شانزدهمین نمایشگاه بورس ، بانک و بیمه در گفت و گو با روابط عمومی بیمه ایران با بیان این مطلب افزود […]

🔹عملکرد شعب ماهانه رصد و پایش می‌شود

دکتر سلامی گفت: با توجه به سیاست‌های جدید ابلاغی ، عملکرد شعب به صورت ماهانه پایش و رصد می‌شود.

🔸مدیر کل هماهنگی امور استانها و شعب در شانزدهمین نمایشگاه بورس ، بانک و بیمه در گفت و گو با روابط عمومی بیمه ایران با بیان این مطلب افزود : یکی از شاخص‌های مهم ارزیابی‌ شعب، رشد بیمه‌های زندگی است.

🔹وی با اشاره به بودجه طلایی سال جاری عنوان داشت:جایگاه بیمه های زندگی در بودجه طلایی شاخص مهمی ارزیابی عملکرد استان ها خواهد بود.

🔸دکتر سلامی از دیگر سیاست‌های سال جاری را رسیدگی به امور بیمه‌گذاران بیمه ایران عنوان کرد و گفت: برای حفظ بیمه گذاران فعلی و مشتریان جدید برنامه‌ریزی داریم و مدیران باید به رضایت ذینفعان و کارکنان توجه جدی داشته باشند.

🔹مدیر کل هماهنگی امور استانها و شعب با اذعان به این که در پایش ماهانه، شعبی که بر اساس برنامه بودجه طلایی حرکت کنند، تشویق خواهند شد، گفت:رتبه بندی نمایندگان یکی از مصوبات مجمع عمومی بوده که بزودی  انجام خواهد شد.

🔸دکتر سلامی ادامه داد: در این رابطه ۲۵ شاخص علمی را مشخص کردیم و بر اساس آن نرم‌افزاری در حال طراحی است تا رتبه بندی نمایندگان بر اساس سیاست‌های جدید و به صورت مرحله‌ای انجام گیرد.

🔹مدیر کل هماهنگی امور استانها و شعب در رابطه با افزایش اختیارات مدیران استانی گفت: کارگروهی در این زمینه تشکیل داده‌ایم که بر اساس عملکرد  و وظایف استان‌ها، اختیارات فنی، مالی، اداری و پذیرش نمایندگی اختیاراتی تفویض خواهد شد.

#خبر

#فاینکس۲۰۲۴

منبع خبر ( ) است و پایگاه خبری بیمه 24 در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 2811 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  90004519  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری بیمه 24 مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری بیمه 24 در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید