جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
کد خبر: 3033 |
تاریخ انتشار : ۰۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۲ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

⚡️معاون فنی بیمه‌های اشخاص بیمه سینا با اشاره به شناسایی توانمندی و ظرفیت نمایندگان در بخش بیمه‌های زندگی از طریق جشنواره گفت: توانمندسازی شبکه فروش برای توسعه خرده‌فروشی در دستور کار قرار گرفته است. 😎به گزارش بیمه۲۴؛ مرجانه صابری در تشریح جشنواره فروش  بیمه‌های زندگی بیان داشت: با توجه به اهمیت بیمه‌های زندگی برای آینده […]

⚡️معاون فنی بیمه‌های اشخاص بیمه سینا با اشاره به شناسایی توانمندی و ظرفیت نمایندگان در بخش بیمه‌های زندگی از طریق جشنواره گفت: توانمندسازی شبکه فروش برای توسعه خرده‌فروشی در دستور کار قرار گرفته است.

😎به گزارش بیمه۲۴؛ مرجانه صابری در تشریح جشنواره فروش  بیمه‌های زندگی بیان داشت: با توجه به اهمیت بیمه‌های زندگی برای آینده خانواده و همچنین تاکید مدیرعامل محترم بر توجه به این رشته بیمه‌ای، برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری برای برگزاری این جشنواره با استفاده از ظرفیت شبکه فروش انجام شد. 

⚡️معاون فنی بیمه‌های اشخاص بیمه سینا افزود: هدف از برگزاری این جشنواره که از ۱۰ تیر تا ۳۱ مردادماه برگزار شد، توسعه خرده فروشی، شناسایی توانمندی و ظرفیت نمایندگان در بخش بیمه‌های زندگی و ایجاد حس رقابت سالم در میان شبکه فروش بود که خوشبختانه بخشی از این اهداف محقق شد.

⚡️وی با بیان اینکه در حال حاضر توجه به بیمه‌های زندگی می‌تواند برای آینده فرزندان و نسل جدید مفید و موثر باشد، ادامه داد: با توجه به تنوع محصولات بیمه‌ای در بخش زندگی، نمایندگان با شناسایی نیاز مشتری می‌توانند محصول متناسب را ارائه و بازار خوبی ایجاد کنند.

🔹صابری تصریح کرد: در فرصت جشنواره ضمن برگزاری آموزشهای حضوری و آنلاین، نمایندگان بیشتری به عرصه فروش وارد شدند و تجربه جدیدی را آغاز کردند که امیدوارم این مسیر تداوم داشته باشد.

⚡️وی ضمن قدردانی از شبکه فروش بابت مشارکت پرشور در جشنواره در خصوص برنامه های آتی در بخش بیمه‌های زندگی اظهار داشت: توانمندسازی نمایندگان در مناطق دارای ظرفیت بالای فروش، عملیاتی کردن سازمان فروش در استانهای فعال و دارای ظرفیت و همچنین برگزاری جشنواره‌های منطقه‌ای به فراخور مناسبتهای خاص با اولویت نمایندگان تخصصی عمر از جمله برنامه‌هایی است که به تدریج، تدوین و اجرا خواهد شد.

🔹صابری ابراز امیدواری کرد، با تلاش و همگرایی شبکه فروش و توسعه خرده فروشی در بیمه‌های زندگی شاهد توازن بهتر پرتفوی و تقویت سرمایه‌گذاری در بیمه سینا باشیم.

منبع خبر ( روابط عمومی بیمه سینا ) است و پایگاه خبری بیمه 24 در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 3033 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  90004519  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری بیمه 24 مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری بیمه 24 در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید