جمعه, ۱۵ تیر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-05
کد خبر: 1059 |
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۰۹ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

    یوروز نیوز نوشت: رئیس این شرکت به تازگی یک ربات انسان‌نما با هوش مصنوعی به نام میکا را برای کمک به بخش‌هایی از کسب و کار استخدام کرده‌است. میکا عنوان مدیرعامل هوش مصنوعی را به دست آورده و می‌گوید که قصد دارد کارهای بزرگتری در این شرکت انجام دهد، با این وجود استخدام […]

 

 

یوروز نیوز نوشت: رئیس این شرکت به تازگی یک ربات انسان‌نما با هوش مصنوعی به نام میکا را برای کمک به بخش‌هایی از کسب و کار استخدام کرده‌است. میکا عنوان مدیرعامل هوش مصنوعی را به دست آورده و می‌گوید که قصد دارد کارهای بزرگتری در این شرکت انجام دهد، با این وجود استخدام و اخراج کارکنان شرکت توسط انسان‌ها همچنان انجام می‌شود.

میکا مشتاق است که در مورد مزایای کاری خود نسبت به رقیبان انسانی خود اشاره کند، او می‌گوید:« من آخر هفته و روزهای تعطیل ندارم و به صورت ۲۴ ساعته در تمامی روزها مشغول به فعالیت هستم و تصمیم‌گیری‌هایم بر اساس تجزیه و تحلیل‌های گسترده است».

منبع خبر ( ) است و پایگاه خبری بیمه 24 در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 1059 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  90004519  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری بیمه 24 مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری بیمه 24 در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید