سه شنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-17
کد خبر: 3060 |
تاریخ انتشار : ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۵ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

✅ بیمه مرسولات شرکت خصوصی صاپست برای نخستین بار در کشور ✔️ به گزارش روابط‌عمومی بیمه سرمد، نشست امضای قرارداد همکاری بین شرکت‌ بیمه سرمد و شرکت دانش‌بنیان ایده بنیان شریف (پلتفرم هوشمند صاپست) به منظور بیمه مرسولات پستی صاپست برگزار شد. ⬅️ در ابتدای این نشست دکتر بهشتی‌نژاد ضمن خیرمقدم به مدیران شرکت صاپست، […]

بیمه مرسولات شرکت خصوصی صاپست برای نخستین بار در کشور

✔️ به گزارش روابط‌عمومی بیمه سرمد، نشست امضای قرارداد همکاری بین شرکت‌ بیمه سرمد و شرکت دانش‌بنیان ایده بنیان شریف (پلتفرم هوشمند صاپست) به منظور بیمه مرسولات پستی صاپست برگزار شد.

⬅️ در ابتدای این نشست دکتر بهشتی‌نژاد ضمن خیرمقدم به مدیران شرکت صاپست، به رشد فزاینده استفاده از خدمات نوین و الکترونیک در حوزه های مختلف اشاره داشت و ورود شرکت های خلاق و نوآور را به حوزه پستی لازم دانست، همچنین ابراز امیدواری کرد با راهکارهایی که مجموعه صاپست ایجاد نموده، شاهد تغییرات خوبی در حوزه ارسال و دریافت مرسولات پستی باشیم.

 ⬅️  وی شرکت بیمه سرمد را حامی شرکت‌های کارآفرین و دانش‌بنیان معرفی نمود و عنوان کرد: بیمه سرمد آمادگی کامل همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان را داشته که در این مسیر نیز قدم‌هایی برداشته شده است. وی همچنین خلاقیت و نوآوری در ارائه خدمات نوین بیمه‌ای را از شاخصه‌های بیمه سرمد عنوان نمود.

⬅️ در ادامه این نشست دکتر توکلی مدیرعامل شرکت دانش بنیان ایده بنیان شریف ضمن معرفی پلتفرم هوشمند صاپست، در خصوص لزوم هوشمندسازی خدمات پستی توضیحاتی ارائه نمود و شناسه اختصاصی فردی را راهکاری در مسیر هوشمند سازی خدمات پستی معرفی کرد. وی حفظ محرمانگی اطلاعات افراد، کاهش خطا و افزایش دقت و سرعت را از مزایای استفاده از این شناسه عنوان کرد.

⬅️ عرب زاده مدیرعامل شرکت کارگزاری آتی اندیشان ویشار نیز به عنوان مشاور بیمه‌ای صاپست اظهار داشت: با توجه به دغدغه‌های مشتریان و شبکه فروش شرکت‌های بیمه در زمینه آدرس و اطلاعات افراد، پلتفرم صاپست به عنوان ایده جدید مطرح شده و مشتریان بیمه سرمد به عنوان اولین شرکت بیمه می‌توانند بدون دغدغه خاطر از افشای آدرس و اطلاعات شخصی خود، از خدمات بیمه‌ای استفاده کنند. 

⬅️ در پایان زاهدنیا عضو هیئت مدیره شرکت بیمه سرمد با اشاره به افزایش سرعت و کیفیت خدمات در بخش خصوصی اظهار داشت: پیشرفت فناوری باعث ایجاد تغییرات در کسب و کارهای سنتی شده است و سرعت و کیفیت ارائه خدمات در پلتفرم‌های جدید، نیازمند پشتیبانی و اطمینان مشتریان از ارائه خدمات است که شرکت بیمه سرمد با ارائه بیمه نامه برای مرسولات پلتفرم صاپست به عنوان راه حل این دغدغه عمل نموده است.

☎️ ۱۵۱۶

منبع خبر ( ) است و پایگاه خبری بیمه 24 در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 3060 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  90004519  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری بیمه 24 مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری بیمه 24 در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید