جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
کد خبر: 2999 |
تاریخ انتشار : ۰۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۶ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

✅ به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، دکتر بهشتی نژاد مدیر عامل بیمه سرمد در بازدید از مدیریت استان همدان ضمن تسلیت ایام سوگواری اربعین حسینی، از زحمات همکاران و شبکه فروش در استان همدان تشکر و قدردانی نمود و از نزدیک در جریان عملکرد شعبه قرار گرفت. ⬅️ دکتر بهشتی نژاد با تاکید بر […]

به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، دکتر بهشتی نژاد مدیر عامل بیمه سرمد در بازدید از مدیریت استان همدان ضمن تسلیت ایام سوگواری اربعین حسینی، از زحمات همکاران و شبکه فروش در استان همدان تشکر و قدردانی نمود و از نزدیک در جریان عملکرد شعبه قرار گرفت.

⬅️ دکتر بهشتی نژاد با تاکید بر توانمند سازی نمایندگان و توجه به نیاز ایشان بر جذب نماینده جدید و تعامل سازنده با بانک صادرات تاکید نمود.

⬅️ ارسلان بیات مدیر شعبه استان همدان بیمه سرمد نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شعبه، سیاست  شعبه را تاکید بر خرده فروشی، مدیریت ریسک، جذب نماینده جدید، تعامل با بانک صادرات و استفاده از ظرفیت‌های بیمه‌ای مشتریان بانک صادرات اعلام نمود.

⬅️ در پایان جلسه هریک از همکاران نیز در خصوص وظایف محوله گزارشی به مدیر عامل شرکت ارائه نمودند.

منبع خبر ( ) است و پایگاه خبری بیمه 24 در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 2999 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  90004519  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری بیمه 24 مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری بیمه 24 در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید