سه شنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-17
کد خبر: 3126 |
تاریخ انتشار : ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۱ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

✅ به گزارش روابط‌عمومی بیمه سرمد، دکتر بهشتی‌نژاد، مدیرعامل بیمه سرمد در خصوص افزایش نسبت توانگری‌مالی مطرح کرد: ⬅️ مطابق ارزیابی و بررسی صورت گرفته توسط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و براساس آخرین صورت‌های مالی شرکت، افزایش ۸۵ درصدی نسبت توانگری مالی بیمه سرمد از ۱۰۷% به ۱۹۷% مورد تایید بیمه مرکزی قرار گرفته و […]

به گزارش روابط‌عمومی بیمه سرمد، دکتر بهشتی‌نژاد، مدیرعامل بیمه سرمد در خصوص افزایش نسبت توانگری‌مالی مطرح کرد:

⬅️ مطابق ارزیابی و بررسی صورت گرفته توسط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و براساس آخرین صورت‌های مالی شرکت، افزایش ۸۵ درصدی نسبت توانگری مالی بیمه سرمد از ۱۰۷% به ۱۹۷% مورد تایید بیمه مرکزی قرار گرفته و شرکت برای دومین سال سطح یک توانگری‌مالی در بین شرکت‌های بیمه را کسب نمود.

⬅️ وی با تبریک این دستاورد به خانواده بزرگ بیمه سرمد، افزایش توانگری‌مالی را مرهون تلاش کلیه همکاران و شبکه فروش بیمه سرمد دانست و عنوان کرد: این حرکت صعودی نشانگر بازگشت شرکت در مدار رشد و توسعه بوده که تاثیر به‌سزایی در جلب اعتماد بیمه‌گزاران دارد.

⬅️ بهشتی‌نژاد با اشاره به حساسیت بیمه‌گزاران نسبت به درصد توانگری مالی شرکت‌ها در صنعت بیمه، مدیریت مناسب ریسک و بهبود سرمایه‌گذاری‌های بورس و غیربورسی در کنار اصلاح نرخ دهی، ترکیب پورتفوی و خرید املاک تملیکی را از عوامل اصلی این افزایش برشمرد.

⬅️ مدیر عامل بیمه سرمد ضمن تشکر از همراهی مدیران، کارکنان و شبکه فروش گفت: خوشحالم در کمتر از دو سال با تلاش و همدلی تمامی ارکان شرکت خصوصاً تیم مدیریتی توانستیم به رتبه قابل قبولی در صنعت بیمه دست یابیم.

⬅️ وی با تشکر از همراهی سهامداران محترم و مشارکت ایشان در افزایش سرمایه اخیر از  انجام مقدمات افزایش سرمایه شرکت از محل تجدید ارزیابی دارایی‌های ثابت خبر داد و گفت: افزایش سرمایه پیش رو موجبات پذیرش ریسک‌های بزرگ‌تر و افزایش توان رقابتی شرکت را  فراهم خواهد کرد.

⬅️ مدیرعامل بیمه سرمد در پایان ابراز امیدواری کرد با استراتژی و افق پیش‌روی بیمه سرمد، سال ۱۴۰۳ با تراز مثبت ضمن خروج از زیان انباشته گذشته با تقسیم سود موجبات خوشحالی و بازگشت اعتماد سهامداران عزیز را فراهم کنیم.

منبع خبر ( ) است و پایگاه خبری بیمه 24 در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 3126 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  90004519  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری بیمه 24 مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری بیمه 24 در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید