پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-19
کد خبر: 3157 |
تاریخ انتشار : ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۸:۴۲ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

🔸به طور کلی برنامه شرکت برای گسترش جشنواره‌ها و مخصوصاً جشنواره بیمه‌های آتش‌سوزی بسیار خوب بود و توانست همه را به حرکت بیشتر وادار کند. 🔹ما هم از فرصت جشنواره به نحو بسیار خوبی استفاده کردیم و بیشتر از طریق تماس تلفنی با مشتریان گذشته و بیمه‌گذاران، توانستیم ضمن توضیح شرایط و پوششها مشتریان را […]

🔸به طور کلی برنامه شرکت برای گسترش جشنواره‌ها و مخصوصاً جشنواره بیمه‌های آتش‌سوزی بسیار خوب بود و توانست همه را به حرکت بیشتر وادار کند.

🔹ما هم از فرصت جشنواره به نحو بسیار خوبی استفاده کردیم و بیشتر از طریق تماس تلفنی با مشتریان گذشته و بیمه‌گذاران، توانستیم ضمن توضیح شرایط و پوششها مشتریان را جذب کنیم.

به عبارت دیگر، ما بازاریابی تلفنی را در دستور کار خود قرار دادیم به این صورت که هنگام ارتباط با مشتریان قدیمی که ما را کاملا میشناسند، از آنها خواستیم که شماره تماس تعداد دیگری از دوستان و آشنایان خود را در اختیار ما قرار دهند و با این روش تعداد بسیار زیادی به واسطه دوست و اقوام خود به ما اطمینان کردند و مشتری ما شدند. 

🔸در حال حاضر هم مجدداً بازاریابی تلفنی را ادامه می‌دهیم تا بتوانیم ظرفیتهای موجود که قبلاً استفاده نشده را فعال کنیم

الان ظرفیت خوبی وجود دارد که بتوانیم بیمه آتش‌سوزی را برای اصناف و بازار هم عرضه کنیم و در آن زمینه هم میتوانیم جذب مشتری زیادی داشته باشیم.

🔹نکته بعد اینکه در طول جشنواره از کلاسهای آموزشی مختلف که مدیریت آموزش تدارک دیده بود، استفاده کردیم و برای ما موثر بود اما در حال حاضر نمایندگان بیشتر در مباحث مربوط به بازاریابی و رفتار شناسی مشتری نیاز به آموزش دارند و در بخش فنی مشکل کمتری وجود دارد.

🔹امیدواریم که دوره‌های آموزشی با موضوعات بازاریابی و متقاعدسازی مشتری و مسائل مرتبط در این زمینه برگزار شود تا ما بتوانیم بیش از گذشته در زمینه فروش موفق عمل کنیم.

از مدیران و همکاران ستاد و شعبه که در این خصوص از شبکه فروش حمایت کردند، سپاسگزاری می‌کنم.

#بیمه_سینا

#ارتباط_مشتری_۲۸۰۷_۰۲۱

منبع خبر ( روابط عمومی بیمه سینا ) است و پایگاه خبری بیمه 24 در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 3157 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  90004519  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری بیمه 24 مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری بیمه 24 در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید