پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-19
کد خبر: 3024 |
تاریخ انتشار : ۰۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۷:۳۷ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

🔸مدیرعامل بیمه سینا در نشست شورای مدیران بر لزوم توجه به مشتری به عنوان هسته اصلی فعالیت‌ها و ارائه خدمت مطلوب تاکید کرد. 🔹به گزارش بیمه۲۴ ،روابط عمومی بیمه سینا؛ علی صلاحی‌نژاد در جمع معاونین و مدیران بیمه سینا با اشاره به عملکرد ۵ ماهه این شرکت بیان داشت: خوشبختانه شاهد رشد مطلوب در اغلب […]

🔸مدیرعامل بیمه سینا در نشست شورای مدیران بر لزوم توجه به مشتری به عنوان هسته اصلی فعالیت‌ها و ارائه خدمت مطلوب تاکید کرد.

🔹به گزارش بیمه۲۴ ،روابط عمومی بیمه سینا؛ علی صلاحی‌نژاد در جمع معاونین و مدیران بیمه سینا با اشاره به عملکرد ۵ ماهه این شرکت بیان داشت: خوشبختانه شاهد رشد مطلوب در اغلب رشته‌های بیمه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل هستیم و در کنار این رشد، فرایند اصلاح ترکیب پرتفوی نیز آغاز شده و به تدریج نتایج آن مشخص می‌شود.

🔸مدیرعامل بیمه سینا نمایندگان را سرمایه شرکت دانست و بیان داشت در فرایند اصلاح پرتفوی ،شبکه فروش از ظرفیت و توان بالایی برخوردار است که نباید از آن غافل شد و انتظار دارم که در قبال شبکه فروش مسئول باشیم و آنها را با جدیت حمایت نمائیم.این حمایت با نظارت،هدایت و پشتیبانی همکاران ستاد به نتیجه خواهد رسید.

🔹صلاحی‌نژاد تصریح کرد: مشتری هسته اصلی فعالیت شرکت بوده و وظیفه همکاران توجه به خواست و نیاز مشتری است که اگر این کار صورت بگیرد قطعاً درآمد و سودآوری پایدار به همراه خواهد داشت. بر همین اساس، به تازگی مدیریت خدمات پس از فروش به عنوان یک واحد سازمانی در بیمه سینا ایجاد شد.

🔸وی با تاکید بر لزوم پیگیری مستمر اهداف و برنامه‌ها توسط معاونین و مدیران بیان داشت: همه مدیران وظیفه دارند ضمن پیگیری امور، برای آسان سازی فرایندها و رویه‌ها طرح و ایده ارائه کنند تا امور شرکت تسهیل شود.

🔹مدیرعامل بیمه سینا با بیان اینکه شرکت در حال تغییر و تحول است و باید با این تغییرات همراه شویم، ادامه داد: نگرش خود را به موضوع تغییر اصلاح کنیم و اجازه دهیم که تغییر به عنوان یک فرهنگ در سراسر شرکت نهادینه شود.

منبع خبر ( روابط عمومی بیمه سینا ) است و پایگاه خبری بیمه 24 در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 3024 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  90004519  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری بیمه 24 مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری بیمه 24 در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید