سه شنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-17
کد خبر: 3045 |
تاریخ انتشار : ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۷ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

☄️ارائه خدمات به‌روز اولویت اصلی بیمه رازی ✔️ارائه خدمات به‌روز و به لحظه از اولویت‌های شرکت بیمه رازی است که برنامه ریزی فروش برخط متناسب با این اولویت طراحی شده است. به گزارش روابط عمومی و تبلیغات بیمه رازی، علیرضا حجتی- مدیرعامل شرکت به همراه معاونان و مدیران ستادی شرکت بیمه رازی از شعبه مرکزی […]

☄️ارائه خدمات به‌روز اولویت اصلی بیمه رازی

✔️ارائه خدمات به‌روز و به لحظه از اولویت‌های شرکت بیمه رازی است که برنامه ریزی فروش برخط متناسب با این اولویت طراحی شده است.

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات بیمه رازی، علیرضا حجتی- مدیرعامل شرکت به همراه معاونان و مدیران ستادی شرکت بیمه رازی از شعبه مرکزی بازدید کردند.

⚡️در این بازدید که در ادامه بازدیدهای هفتگی مدیرعامل از شعب بیمه رازی انجام شد، حجتی افزایش ارتباط با بیمه گزاران و شبکه فروش را از مهم‌ترین اولویت‌های یک شعبه دانست و گفت: سیاست بیمه رازی بزرگ کردن پرتفو نیست و به دنبال اصلاح ترکیب پرتفو و جذب پرتفوهای سودده در راستای ارائه خدمات به‌روز و متفاوت به همراهان خود هستیم.

✔️مدیرعامل بیمه رازی ادامه داد: جذب پرتفو خرد در عملکرد شرکت‌های بیمه تاثیر قابل توجهی دارد که رویه بیمه رازی به عنوان اولین شرکت بخش خصوصی مستثنی از این قاعده نیست. از این رو اجرا و اهتمام به جشنواره‌های فروش همچون طرح همای رازی و آتش سوزی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

او یادآور شد: ارائه خدمات به لحظه یکی از اولویت‌های شرکت است از این رو پرداخت خسارت باید به درستی و در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

براساس این گزارش، در این بازدید مسعود محمدی- سرپرست معاونت مالی و اداری، اسد اسدی- سرپرست معاونت اجرایی، مهدی معظمی- سرپرست مدیریت روابط عمومی، جواد امیرپور- سرپرست مدیریت امور نمایندگان، شعب و کارگزاران و جلال علیپور- سرپرست مدیریت بیمه‌های زندگی، مدیرعامل بیمه رازی را همراهی کردند.

منبع خبر ( ) است و پایگاه خبری بیمه 24 در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 3045 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  90004519  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری بیمه 24 مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری بیمه 24 در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید