سه شنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-17
کد خبر: 3070 |
تاریخ انتشار : ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۹:۲۷ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

☄️بیمه پارسیان با ارایه دو طرح ویژه بیمه های مسئولیت، به پیشواز سال تحصیلی جدید می رود. ⚡️به  گزارش بیمه۲۴، این شرکت به منظور حمایت از دانش‌آموزان، دانشجویان و ارایه دهندگان خدمات آموزشی، دو طرح فروش ویژه بیمه مسئولیت مدنی را برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ با تسهیلات مناسب ارایه کرده است. ☄️در طرح “مهر پارسیان” […]

☄️بیمه پارسیان با ارایه دو طرح ویژه بیمه های مسئولیت، به پیشواز سال تحصیلی جدید می رود.

⚡️به  گزارش بیمه۲۴، این شرکت به منظور حمایت از دانش‌آموزان، دانشجویان و ارایه دهندگان خدمات آموزشی، دو طرح فروش ویژه بیمه مسئولیت مدنی را برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ با تسهیلات مناسب ارایه کرده است.

☄️در طرح “مهر پارسیان” با هدف پوشش حوادث احتمالی در مدارس، دانشگاه‌ها و سایر مراکز آموزشی و ایجاد آرامش خاطر برای دانش‌آموزان، دانشجویان و خانواده‌های آن‌ها، بیمه مسئولیت مدنی مدیران مراکز آموزشی در قبال فراگیرندگان و اشخاص ثالث، با تسهیلات ویژه ارایه شده است. 

همچنین این شرکت، با هدف پوشش بیمه ای دانش‌آموزان در مسیر رفت و آمد به مدرسه، بیمه مسئولیت مدنی ارایه دهندگان سرویس ایاب و ذهاب در قبال فراگیرندگان را با شرایط و تعهدات ویژه در نظر گرفته است.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید این بیمه نامه‌ها می‌توانند به شعب و نمایندگی های بیمه پارسیان در سراسر کشور مراجعه و یا با مرکز ارتباط با مشتریان این شرکت به شماره ۸۲۵۹-۰۲۱ داخلی یک تماس حاصل فرمایند.

منبع خبر ( روابط عمومی بیمه پارسیان ) است و پایگاه خبری بیمه 24 در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 3070 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  90004519  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری بیمه 24 مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری بیمه 24 در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید