دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-01
کد خبر: 2362 |
تاریخ انتشار : ۰۴ تیر ۱۴۰۳ - ۹:۵۸ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

🔸️‌شرکت سهامی بیمه ایران با همکاری شرکت های بیمه و به منظور ایفای رسالت ملی و اجتماعی خویش، شرکت کنندگان و عوامل اجرایی مراسم جشن مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر را تحت پوشش بیمه حوادث و مسئولیت قرار داد. به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، شرکت کنندگان و برگزارکنندگان مراسم مذکور تحت پوشش بیمه مسئولیت و […]

🔸️‌شرکت سهامی بیمه ایران با همکاری شرکت های بیمه و به منظور ایفای رسالت ملی و اجتماعی خویش، شرکت کنندگان و عوامل اجرایی مراسم جشن مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر را تحت پوشش بیمه حوادث و مسئولیت قرار داد. به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، شرکت کنندگان و برگزارکنندگان مراسم مذکور تحت پوشش بیمه مسئولیت و حوادث برای خطرات فوت یا نقص عضو کلی وجزیی دایم ناشی از حادثه در طول مدت برگزاری جشن، قرار گرفتند. 

🔹بر اساس این گزارش قرارداد مذکور فیمابین سازمان تبلیغات اسلامی و کنسرسیومی متشکل از شرکت سهامی بیمه ایران و شرکت های بیمه آسیا، البرز، دانا، پاسارگاد، پارسیان، دی، سینا، معلم و کوثر منعقد گردیده و بیمه ایران به عنوان راهبر کنسرسیوم مذکور، رسیدگی و پرداخت خسارت به زیاندیدگان احتمالی شرکت کنندگان و برگزار کنندگان مراسم جشن مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر را بر عهده خواهد داشت.

منبع: روابط عمومی بیمه ایران

💠بیمه۲۴ در شبکه های اجتماعی💠

تلگرام؛

🆔 T.me/bimeh24

واتساپ۲؛

https://chat.whatsapp.com/HIKr22cHYUgKsHOg4i4xu1
منبع خبر ( ) است و پایگاه خبری بیمه 24 در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 2362 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  90004519  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری بیمه 24 مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری بیمه 24 در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید