یکشنبه, ۱۵ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-10-06
کد خبر: 3278 |
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۱ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

🔸مدیر بیمه‌های اتومبیل بیمه سینا از رشد ۹۰ درصدی پرتفوی بیمه‌های شخص ثالث در نیمه نخست امسال خبر داد. 🔹به گزارش بیمه۲۴؛ روح‌اله عظیمی گل‌تپه با بیان این مطلب که برنامه‌ها در حوزه بیمه‌های اتومبیل بر اساس اهداف ۶گانه مدیریت عامل در دست اقدام است، بیان داشت: مهمترین برنامه ما توسعه بازار خرده‌فروشی است که […]

🔸مدیر بیمه‌های اتومبیل بیمه سینا از رشد ۹۰ درصدی پرتفوی بیمه‌های شخص ثالث در نیمه نخست امسال خبر داد.

🔹به گزارش بیمه۲۴؛ روح‌اله عظیمی گل‌تپه با بیان این مطلب که برنامه‌ها در حوزه بیمه‌های اتومبیل بر اساس اهداف ۶گانه مدیریت عامل در دست اقدام است، بیان داشت: مهمترین برنامه ما توسعه بازار خرده‌فروشی است که برای تحقق آن، اقدامات مختلفی از جمله تسهیل صدور، افزایش اختیارات و تعدیل نرخها را انجام داده‌ایم.

🔸مدیر بیمه‌های اتومبیل بیمه سینا ادامه داد: همچنین در زمینه توسعه‌ی بازار خودروهای صفرکیلومتر با توافقات صورت گرفته، صدور بیمه‌نامه ثالث صفر از روزانه۱۰۰ فقره در سال گذشته به ۳۰۰ فقره در سال جاری رسیده است و به طورکلی، در نیمه اول سال جاری توانستیم رشد ۹۰ درصدی در پرتفوی ثالث و ۵۱ درصدی در پرتفوی بدنه را رقم بزنیم.

🔹وی با اشاره به مسئله هوشمند سازی به عنوان یکی از الزامات روز صنعت بیمه گفت: در این زمینه اقدامات بسیار خوبی با کمک مدیریت فناوری اطلاعات صورت گرفته و در حال حاضر صدور آنلاین هم با استفاده از اپلیکیشن “با سینا” و هم از طریق پرتال بیمه سینا قابل انجام است. علاوه بر این، سامانه بازدید و خسارت آنلاین نیز پیاده سازی شده و آماده بهره‌‎برداری است.

🔸عظیمی با اشاره به بررسی مجدد نرخ و شرایط بیمه‌های بدنه گفت: پس از بررسی و ارائه گزارش کارشناسی، ضمن در نظر گرفتن مسائل فنی و کنترل ریسک، نرخها رقابتی‌تر و شرایط برای فروش نمایندگان مناسب‌تر شده است.

🔹وی در تشریح برگزاری جشنواره فروش بیمه‌های اتومبیل گفت: این جشنواره با نظر مساعد مدیریت محترم عامل و با هدف حمایت از شبکه فروش و توسعه بازار از محل بیمه نامه‌های جدید طراحی و اجرا شد که خوشبختانه روند جشنواره مطلوب بوده و برخی نمایندگان شهرستان‌ها توانستند از فرصت جشنواره به خوبی استفاده کنند.

🔸مدیر بیمه‌های اتومبیل بیمه سینا با تاکید بر اهمیت آموزش در بخش بیمه‌های اتومبیل گفت: به دلیل وسعت و تنوع انواع خودروها در کشور نیاز به آموزش‌های تخصصی برای کارشناسان و نمایندگان ضروری است؛ همچنین با توجه به اینکه ۲۰ درصد پرتفوی ثالث و بدنه ما مربوط به خودروهای سنگین است، در همین راستا برای اولین بار دوره آموزشی خسارت خودروهای سنگین با حضور کارشناسان ستاد، شعب و نمایندگان برگزار و طی آن، شناخت و نحوه ارزیابی خسارت ثالث مالی و بدنه خودروهای سنگین آموزش داده شد.

🔹وی ابراز امیدواری کرد، با در نظر گرفتن اصول فنی و مدیریت ریسک بتوانیم بیش از بودجه در این بخش عمل کنیم.

منبع خبر ( ) است و پایگاه خبری بیمه 24 در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 3278 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  90004519  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری بیمه 24 مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری بیمه 24 در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید