سه شنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-17
کد خبر: 3039 |
تاریخ انتشار : ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۸:۴۵ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

🔹مدیر بیمه‌های مهندسی بیمه سینا از رشد قابل ملاحظه این رشته در پرتفوی چهارماهه شرکت خبر داد. ☄️به گزارش بیمه ۲۴ و به نقل از روابط عمومی بیمه سینا؛ مریم کاویانی نیک با تشریح دلایل رشد پرتفوی رشته مهندسی و انرژی در چهار ماهه اول سال اظهار داشت: حفظ بیمه‌گزاران قبلی و جذب بیمه‌گزاران جدید […]

🔹مدیر بیمه‌های مهندسی بیمه سینا از رشد قابل ملاحظه این رشته در پرتفوی چهارماهه شرکت خبر داد.

☄️به گزارش بیمه ۲۴ و به نقل از روابط عمومی بیمه سینا؛ مریم کاویانی نیک با تشریح دلایل رشد پرتفوی رشته مهندسی و انرژی در چهار ماهه اول سال اظهار داشت: حفظ بیمه‌گزاران قبلی و جذب بیمه‌گزاران جدید با در نظر گرفتن مسائل فنی و رعایت منافع شرکت از عوامل رشد پرتفوی به شمار می‌آید.

🔹از آنجائی که صدور بیمه‌نامه‌های مهندسی و انرژی منوط به اخذ تائیدیه های بیمه مرکزی و مدیریت اتکایی است لذا ارزیابی صحیح و بررسی شرایط فنی بیمه‌نامه‌های صادره در اولویت‌ مدیریت بیمه های  مهندسی و خاص قرار دارد.

🔹مدیر بیمه‌های مهندسی و خاص بیمه سینا با بیان اینکه در سال جاری پرتفوی متنوعی در بخشهای مختلف مانند بیمه شکست ماشین آلات، دکل دریایی و بیمه نامه‌های نیروگاهی داشتیم، افزود: خوشبختانه ارزیابی صحیح ریسک و نظارت فنی موجب شد تا در ۴ ماهه اول سال بتوانیم با ثبت رشد  ۱۰۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل، رشد قابل ملاحظه‌ای را کسب نماییم.  

🔹وی در خصوص میزان مشارکت شبکه فروش در بخش مهندسی و خاص بیان داشت: برخی از فعالان شبکه فروش آشنایی و اطلاعات کافی در خصوص ریسکهای این حوزه ندارند و به دلیل ماهیت تخصصی پروژه ها، همکاران این مدیریت به منظور ایجاد حس اعتماد و اطمینان و حمایت از شبکه به عنوان مشاور در کنار آنها و بیمه گزاران قرار دارند و خوشحالیم که با وجود مواردی که عرض شد، سهم شبکه فروش (حقیقی و حقوقی) از پرتفوی مهندسی و انرژی حدود ۶۰ درصد بوده که به نظر عدد قابل قبولی است.

🔹کاویانی ادامه داد: شبکه فروش رکن اصلی فروش بیمه است از این رو مدیریت مهندسی تصمیم به تقویت، توانمندسازی و ایجاد زیرساخت‌های لازم جهت آموزش و فروش بیمه‌نامه‌های مهندسی برای شبکه فروش دارد. در همین راستا، برگزاری کلاس‌های آموزشی و خرده فروشی بیمه‌های مهندسی از طریق فروش بیمه‌نامه‌های تجهیزات در قالب جشنواره ها و طرح‌های سازمانی از اقدامات آتی این مدیریت خواهد بود.

🔹کاویانی ابراز امیدواری کرد با توجه به برنامه‌های تدوین شده، در نیمه دوم سال پرتفوی فنی و اقتصادی خوبی برای شرکت فراهم سازیم.

#بیمه_سینا

#ارتباط_مشتری_۲۸۰۷_۰۲۱

منبع خبر ( ) است و پایگاه خبری بیمه 24 در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 3039 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  90004519  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری بیمه 24 مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری بیمه 24 در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید