یکشنبه, ۱۵ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-10-06
کد خبر: 3281 |
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۷:۵۰ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

💲در دیدار دکتر بهاری فر مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت بیمه حکمت صبا با امیرکیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، بر اهمیت ارائه خدمات بیمه ای با کیفیت و متمایز به کارکنان ارتش تاکید شد. 🔹به گزارش بیمه۲۴ ، امیرحیدری در این دیدار ضمن خوش آمدگویی به مدیرعامل این […]

💲در دیدار دکتر بهاری فر مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت بیمه حکمت صبا با امیرکیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، بر اهمیت ارائه خدمات بیمه ای با کیفیت و متمایز به کارکنان ارتش تاکید شد.

🔹به گزارش بیمه۲۴ ، امیرحیدری در این دیدار ضمن خوش آمدگویی به مدیرعامل این شرکت و هیات همراه ، بر اهمیت ارائه خدمات شایسته و مطلوب به کارکنان ارتش و نیروی زمینی تاکید کرد و گفت : امیدواریم شرکت بیمه حکمت صبا با خدمت رسانی و پاسخگویی به موقع ، خدمات شایسته و مطلوبی را به کارکنان ارتش و نیروی زمینی ارائه نماید که با روند رو به رشدی که این شرکت در پیش گرفته است امیدواریم شاهد موفقیت های روزافزون آن نیز باشیم. 

💲فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین بر اهمیت ارائه پوشش های بیمه ای متنوع تاکید کرد و گفت: امید است این شرکت با بهره مندی از تجربه مناسب و طرح های جدید در امر بیمه گری بتواند کمک شایانی را هنگام سیل ، زلزله ، آتش سوزی ، تصادفات و … به کارکنان خدوم ارتش جمهوری اسلامی ایران ارائه نماید.

🔹در ادامه دکتر بهاری فر ضمن تبریک ایام گذشته هفته دفاع مقدس و تشکر از امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش همیشه قهرمان اظهار داشت : با جلسات متعددی که در سطح ارتش جمهوری اسلامی ایران داشتیم ، سعی داریم در حوزه های مختلف بیمه ای خدمات شایسته و متمایزی را به کارکنان محترم آن ارائه نماییم.

💲ایشان همچنین به عملکرد مالی مثبت شرکت بیمه حکمت صبا اشاره کرد و گفت: با عنایت به اطلاعات صورت های مالی در ۶ماهه اخیر ، این شرکت در راستای سودمحوری حرکت مستمر و روبه رشدی را ادامه خواهد داد.

🔹دکتر بهاری فر همچنین به پرداخت سریع و به موقع خسارت های مربوط به کارکنان ارتش اشاره کرد و گفت: امروز با کارشناسی دقیق و پیگیری پرونده های خسارتی که مربوط به ارتش جمهوری اسلامی ایران می باشد ، این شرکت اقدامات مناسبی را برای پرداخت هر چه سریع تر خسارت به حادثه دیدگان انجام نموده است.

💲در پایان این دیدار ، طرفین با اعلام آمادگی انجام هرگونه همکاری دوجانبه ، بر برگزاری جلسات کارشناسی و فنی در جهت خدمت رسانی به کارکنان محترم ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کردند.

منبع خبر ( روابط عمومی بیمه حکمت صبا ) است و پایگاه خبری بیمه 24 در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 3281 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  90004519  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری بیمه 24 مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری بیمه 24 در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید