جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
کد خبر: 3141 |
تاریخ انتشار : ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۹:۴۳ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

 *حضور مدیرعامل بیمه کوثر در استان خراسان رضوی*  💲مدیرعامل بیمه کوثر با همراهی جمعی از معاونان و مدیران ستادی برای بازدید از سرپرستی استان خراسان رضوی در این استان حضور یافت.   به گزارش روابط عمومی و تبلیغات بیمه کوثر، دکتر آقادادی و هیئت همراه  برای رصد و بررسی عملکرد سرپرستی استان خراسان رضوی در این […]

 *حضور مدیرعامل بیمه کوثر در استان خراسان رضوی* 

💲مدیرعامل بیمه کوثر با همراهی جمعی از معاونان و مدیران ستادی برای بازدید از سرپرستی استان خراسان رضوی در این استان حضور یافت. 

 به گزارش روابط عمومی و تبلیغات بیمه کوثر، دکتر آقادادی و هیئت همراه  برای رصد و بررسی عملکرد سرپرستی استان خراسان رضوی در این استان حضور یافت و شنونده دغدغه‌های شبکه فروش و کارکنان این سرپرستی بود. 

🔹ایشان در این نشست صمیمی ضمن تبریک اعیاد ماه مبارک ربیع الاول با اشاره به روحیه میهمان‌نوازی و خدمت‌رسانی مردم خراسان رضوی افزود: به یمن حضور امام رئوف حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) در شهر مشهد، مردم این شهر رسم خدمت‌رسانی  را از سال‌های دور فرا گرفته‌اند و اهمیت جایگاه و تکریم نیروی انسانی برای شما عزیزان همواره مهم و حائز اهمیت بوده است. بیمه کوثر نیز به مدد تلاش‌های شما همکاران گرامی توانسته است به برکت نام خود که خیر کثیر است در راه جلب رضایتمندی مشتریان و ارائه خدمات با کیفیت به آنها قدم بردارد. 

💲وی در ادامه با بررسی عملکرد شبکه فروش و نمایندگان این استان، آنها را به مدیریت ریسک بیش از پیش در راستای افزایش رضایت مشتریان و سودآوری تشویق کرد و توجه ویژه به ترکیب پرتفوی متوازن در کلیه رشته‌ها و همچنین ارائه خدمات برخط در حوزه صدور و خسارت را از اهم برنامه‌های بیمه کوثر خواند. 

🔹در پایان این دیدار مدیرعامل بیمه کوثر در فضایی دوستانه با همکاران، نمایندگان و شبکه فروش به گفت‌و‌گو نشست.

https://kins.ir/News/3812
منبع خبر ( ) است و پایگاه خبری بیمه 24 در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 3141 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  90004519  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری بیمه 24 مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری بیمه 24 در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید