سه شنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-17
کد خبر: 3114 |
تاریخ انتشار : ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۷ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

👥دیدار چهره به چهره با شبکه نمایندگان استان تهران از ۲۵ شهریور. ☄️برگزاری آموزش و دوره های تخصصی رشته های مختلف و حوزه بیمه گری برای نمایندگان با جدیت دنبال میشود. 📊عملکرد شعب استان تهران بیمه ایران قابل قبول است.  ⚡️مدیر کل استان تهران بیمه ایران که محبوبیت ویژه ای نزد شبکه نمایندگان برخوردار بوده […]

👥دیدار چهره به چهره با شبکه نمایندگان استان تهران از ۲۵ شهریور.

☄️برگزاری آموزش و دوره های تخصصی رشته های مختلف و حوزه بیمه گری برای نمایندگان با جدیت دنبال میشود.

📊عملکرد شعب استان تهران بیمه ایران قابل قبول است. 

⚡️مدیر کل استان تهران بیمه ایران که محبوبیت ویژه ای نزد شبکه نمایندگان برخوردار بوده با مصاحبه با رسانه نمایندگان افزود؛ از آنجاییکه استان تهران بعنوان بزرگترین دارنده سهم پرتفوی بازار در صنعت بیمه و بیشترین تعداد شبکه نمایندگی در کشور همواره نقش بسزایی در ایجاد فرهنگسازی و ارائه خدمات بیمه گری به آحاد هموطنان گرانقدر را عهده دار میباشد و همچنین به درخواست هیئت مدیره انجمن صنفی نمایندگان حقیقی و حقوقی استان تهران، از روز یکشنبه ۲۵ شهریور ماه همکاران محترم نماینده و کارگزار میتوانند پس از هماهنگی به جهت پیگیری دغدغه ها و رفع مشکلات خود به اداره کل استان تهران مراجعه نمایند.  

☄️آقای حمید جمالی نژاد مدیر کل استان تهران با بیان اینکه، یکی از مهمترین رویکردهای این اداره کل توجه به برگزاری آموزش و دوره های تخصصی رشته های مختلف و حوزه بیمه گری برای نمایندگان است که این موضوع با جدیت دنبال میشود. وی ادامه داد، به حداقل رساندن چالش های شبکه نمایندگان محترم استان تهران بجهت بهبود شرایط فروش بیمه نامه و افزایش کیفیت ارائه خدمات به بیمه گذاران است بسیار مسئله حائز اهمیتی است که اخیراً با پیگیری و همکاری انجمن صنفی استان جلسه هماهنگی و بررسی فرآیند موضوع تفویض حداکثری اختیارات در رشته های بیمه ای توسط شعب به همکاران محترم نماینده صورت گرفت که زین پس نمایندگان با فراغ بال بهتری نسبت به انجام فعالیت اقدام نمایند. ایشان متذکر شد، عملکرد فروش شعب استان تهران نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد بیش از ۴۰٪ و از نظر تعداد بیمه نامه رشد ۷٪ را نشان میدهد که جا دارد از کلیه مدیران شعب، کارکنان و شبکه نمایندگان تلاشگر استان تهران تشکر نماییم.

⚡️شایان ذکر است شبکه نمایندگان معزز استان تهران میتوانند در روزهای شنبه هر هفته از ساعت ۱۰ الی ۱۲ جهت تعیین وقت جلسه دیدار با مدیر کل محترم استان تهران که در روزهای یکشنبه صورت خواهد گرفت، به شماره تلفن  ۸۶۷۱۲۰۳۴ و ۸۶۷۱۲۲۲۷ تماس و هماهنگی لازم بمنظور اخذ تعیین وقت ملاقات اقدام نمایند. 

منبع خبر ( انجمن صنفی نمایندگان بیمه ایران استان تهران  ) است و پایگاه خبری بیمه 24 در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 3114 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  90004519  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری بیمه 24 مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری بیمه 24 در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید