جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
کد خبر: 2692 |
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

🔸 خیلی ها در طول زندگی همه ما فوت می کنند ، اما برخی ها با رفتنشون هرگز از ذهن آدم پاک نمیشن . یکی از اون آدمها ، شادروان بانوی اهل قلم ، لیلا اکبر پور بود .  🔹لیلای رسانه صنعت بیمه همواره فروتن و بی ادعا بود .هم نسلان رسانه ای لیلا اکبر […]

🔸 خیلی ها در طول زندگی همه ما فوت می کنند ، اما برخی ها با رفتنشون هرگز از ذهن آدم پاک نمیشن . یکی از اون آدمها ، شادروان بانوی اهل قلم ، لیلا اکبر پور بود . 

🔹لیلای رسانه صنعت بیمه همواره فروتن و بی ادعا بود .هم نسلان رسانه ای لیلا اکبر پور باعث اعتبار و شناخت عامه مردم از صنعت بیمه شدند . در واقع صنعت بیمه به میان مردم رفتنش و فرهنگ سازی بی سابقه ۲۰ سال اخیر را مدیون اهالی رسانه تخصصی بیمه و امثال لیلا اکبر پور هست . اکبر پور و دیگرانی که مثل او فکر میکردند هرگز اصول کار رسانه ای را با مادیات عوض نکردند . بدون زیر بار منت رفتن کار حرفه ای کردند . یاد گرفتند و یاد دادند . قطعا اهالی صنعت بیمه هرگز نام و یاد او را فراموش نمیکنند.

🔸همگان راهی رو که لیلای رسانه بیمه ای رفت یکروز خواهند رفت ، دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره. پس از سالها فقط یاد و خاطره اونها میمونه. 

🔹خانم لیلا اکبر پور !!!  نمیدانم آیا از آن سوی دنیا فانی با جهان هستی ارتباط داری با خیر ؟ اما بنا به وظیفه همکاری ، امروز که روز خبرنگار بود لازم دیدم تبریک روز خبرنگار را به روح شما بانوی با معرفت نیز تقدیم نمایم . یادت و مرامت تا همکاران آشنا با روحیاتت زنده هستند ، فراموش نمیشود …

✍حمیدرضا حاجی اشرفی

منبع خبر ( ) است و پایگاه خبری بیمه 24 در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 2692 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  90004519  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری بیمه 24 مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری بیمه 24 در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید