سه شنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-17
کد خبر: 3117 |
تاریخ انتشار : ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۹ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

🔹جلسه معارفه سرپرست شرکت سهامی بیمه ایران و تودیع  کشاورز برگزار شد  شریف زادگان، معاون امور بانکی، بیمه و شرکتهای دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی در این نشست ضمن قدردانی از تلاشهای  کشاورز از پذیرش مسئولیت سرپرستی بیمه ایران توسط مبرقعی تشکر و بر استمرار خدمت رسانی شایسته به مردم و تداوم انسجام و […]

🔹جلسه معارفه سرپرست شرکت سهامی بیمه ایران و تودیع  کشاورز برگزار شد

 شریف زادگان، معاون امور بانکی، بیمه و شرکتهای دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی در این نشست ضمن قدردانی از تلاشهای  کشاورز از پذیرش مسئولیت سرپرستی بیمه ایران توسط مبرقعی تشکر و بر استمرار خدمت رسانی شایسته به مردم و تداوم انسجام و تلاش فراگیر  تاکید کرد. 

🔸سید محمد ناصر مبرقعی عضو هیأت مدیره و سرپرست شرکت سهامی بیمه ایران نیز در این جلسه، استمرار سیاستهای ترسیمی مبنی بر حفظ جایگاه و توسعه همه جانبه بیمه ایران را بعنوان یک اولویت و تکلیف مهم همه ارکان شرکت بر شمرد. 

🔹مبرقعی  خاطر نشان کرد:

بیمه ایران در خدمت رسانی به مردم همیشه پیشگام و بعنوان یک الگو بویژه در موقعیت های حساس مطرح بوده و تقویت این ویژگی در راستای ایفای رسالت ها و مأموریت های شرکت،  یک اصل مهم تلقی می شود.

🔸سرپرست بیمه ایران در این نشست ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاشهای  کشاورز، استمرار خدمت رسانی شایسته به مردم عزیز و تداوم راهبردها و سیاست های ترسیمی و تلاش برنامه ریزی شده در راستای تحقق اهداف پیش بینی شده را اولویت مهم شرکت در ماههای پیش رو بر شمرد. 

🔹مبرقعی در این نشست که با هدف تکریم زحمات و تلاش دلسوزانه کشاورز و با حضور اعضاء هیات مدیره بیمه ایران همراه بود، گفت: شایسته است از طرف کلیه همکاران دلسوز و نمایندگان پرتلاش و جامعه پیشکسوتان معزز بیمه ایران از همت والا و ممتازه کشاورز در مسیر غنای تمدن سازمانی بیمه ایران قدردانی نموده و از درگاه احدیت بی همتا سلامتی، سعادت و عزت روزافزون ایشان را مسئلت نمایم. 

🔸شایان ذکر است مهدوی نیا و  مقدسی از اعضاء هیأت مدیره بیمه ایران در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات کشاورز، اولویت ها و جهت گیری های اساسی شرکت در راستای خدمات رسانی شایان و توسعه همه جانبه بیمه ایران را تشریح و تبیین نموده اند.

منبع خبر ( روابط عمومی بیمه ایران ) است و پایگاه خبری بیمه 24 در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 3117 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  90004519  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری بیمه 24 مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری بیمه 24 در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید