سه شنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-17
کد خبر: 3057 |
تاریخ انتشار : ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

🔹امیرحسین معصومیان مدیر بیمه‌های آتش‌سوزی با اشاره به روند موفقیت آمیز جشنواره آتش‌سوزی با مشارکت بسیار خوب نمایندگان گفت: خرسندیم که توانستیم با راهبری مدیرعامل و مشارکت و پویایی نمایندگان یک جشنواره رقابتی و پرثمر داشته باشیم که تجربه بسیار خوبی برای تقویت جشنواره‌های بعدی خواهد بود. 🔹وی در خصوص برندگان جشنواره بیان داشت: بر […]

🔹امیرحسین معصومیان مدیر بیمه‌های آتش‌سوزی با اشاره به روند موفقیت آمیز جشنواره آتش‌سوزی با مشارکت بسیار خوب نمایندگان گفت: خرسندیم که توانستیم با راهبری مدیرعامل و مشارکت و پویایی نمایندگان یک جشنواره رقابتی و پرثمر داشته باشیم که تجربه بسیار خوبی برای تقویت جشنواره‌های بعدی خواهد بود.

🔹وی در خصوص برندگان جشنواره بیان داشت: بر اساس امتیاز کسب شده، ۸ نفر به عنوان برگزیده نهایی این جشنواره در کشور انتخاب شدند که اسامی آنها بر اساس حق بیمه تولیدی و تعداد بیمه‌نامه صادره به شرح زیر است:

🔹نفرات برتر در تعداد و حق بیمه تولیدی:

🔸نفر اول: خانم مرضیه کریمی 

🔸نفر دوم: خانم پگاه یوسفی 

🔹نفرات برتر در حق بیمه تولیدی:

🔸نفر اول: آقای علیرضا باقری

🔸نفر دوم: آقای محمدرضا جان محمدی

🔸نفر سوم: خانم اسما رحمی 

🔹نفرات برتر در تعداد صادره :

🔸نفر اول:محسن محمدی 

🔸نفر دوم:رضا جمالپور 

🔸نفر سوم:آرام غلامعلی نژاد 

🔹معصومیان ضمن تبریک به برگزیدگان، در مورد جزئیات سایر برندگان جشنواره افزود: اسامی نفرات اول و دوم استانی شبکه فروش و همین طور شعب برتر این #جشنواره در گردهمایی که در آینده نزدیک برگزار می‌شود، اعلام خواهد شد.

🔹لازم به توضیح است در آن مراسم طی فرایند قرعه کشی با توجه به دستوالعملهای ابلاغی جشنواره و امتیازات کسب شده به ۲۰ نفر از منتخبین جوایزی اهدا می گردد.

🔹اهدای جوایز همه برندگان نیز در همان روز با حضور مدیرعامل برگزار خواهد شد.

#بیمه_سینا

#ارتباط_مشتری_۲۸۰۷_۰۲۱

منبع خبر ( ) است و پایگاه خبری بیمه 24 در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 3057 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  90004519  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری بیمه 24 مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری بیمه 24 در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید