جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
کد خبر: 2736 |
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۶ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

“به نام یگانه هستی”۱۷ مرداد فرصتی است تا از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه خبرنگاران و فعالان عرصه اطلاع‌رسانی قدردانی نماییم؛ افرادی که با تعهد و صداقت، حقیقت را جستجو کرده و با مسئولیت و تحمل سختی‌های فراوان به نگاشتن حقایقی می‌پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر می‌بخشد و همواره به مثابه دیده‌بانان امین […]

“به نام یگانه هستی”
۱۷ مرداد فرصتی است تا از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه خبرنگاران و فعالان عرصه اطلاع‌رسانی قدردانی نماییم؛ افرادی که با تعهد و صداقت، حقیقت را جستجو کرده و با مسئولیت و تحمل سختی‌های فراوان به نگاشتن حقایقی می‌پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر می‌بخشد و همواره به مثابه دیده‌بانان امین جامعه در عرصه‌های مختلف، پرچم آگاهی و امید را افراشته‌اند.
خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی بین اطلاعات و مردم، نقش حیاتی در شکل‌دهی افکار عمومی و ارتقاء سطح آگاهی جامعه ایفا می‌کنند، در دنیای امروز که اطلاعات به سرعت در حال تغییر است، شما با حرفه خود، به ما کمک می‌کنید تا درک بهتری از رویدادها و مسائل مختلف پیدا کنیم.
شرکت بیمه آسماری نیز همواره از تلاش‌های شما حمایت کرده و بر این باور است که رسانه‌های مستقل و حرفه‌ای، سنگ بنای یک جامعه سالم و پویا هستند. ما به اهمیت همکاری با شما و انعکاس درست فعالیت‌ها و خدمات خود در رسانه‌ها واقفیم و امیدواریم این تعاملات ادامه‌دار باشد.
در این روز ویژه، برای شما آرزوی موفقیت، سلامت و سربلندی داریم.
امیدواریم که با همدلی و همکاری بیشتر، بتوانیم در راستای پیشرفت کشور و ارتقاء سطح آگاهی عمومی گام برداریم.
لطف اله نکویی
مدیرعامل

منبع خبر ( ) است و پایگاه خبری بیمه 24 در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 2736 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  90004519  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری بیمه 24 مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری بیمه 24 در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید