جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
کد خبر: 2423 |
تاریخ انتشار : ۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۷ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش روابط عمومی بیمه پارسیان، در دیدار دکتر استادهاشمی با مدیران و کارشناسان این شرکت، ضمن گفتگویی صمیمی و سازنده، جدیدترین نوآوری‌ها و خدمات فناورانه و دیجیتال بیمه پارسیان از جمله چتر همراه، پارسی چت و سامانه ایوان، به ایشان معرفی و مزایای آن برای سهولت و دسترسی بیمه‌گزاران به خدمات بیمه ای تشریح […]

به گزارش روابط عمومی بیمه پارسیان، در دیدار دکتر استادهاشمی با مدیران و کارشناسان این شرکت، ضمن گفتگویی صمیمی و سازنده، جدیدترین نوآوری‌ها و خدمات فناورانه و دیجیتال بیمه پارسیان از جمله چتر همراه، پارسی چت و سامانه ایوان، به ایشان معرفی و مزایای آن برای سهولت و دسترسی بیمه‌گزاران به خدمات بیمه ای تشریح شد.

دکتر استادهاشمی در این دیدار، ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت‌های صنعت بیمه و بیمه پارسیان در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، بر لزوم توسعه و ترویج خدمات بیمه‌ای دیجیتال در راستای افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور تاکید کرد.

دکتر استادهاشمی رییس کل بیمه مرکزی همچنین توصیه‌های سازنده‌ای برای توسعه هرچه بیشتر بیمه پارسیان در مسیر ارایه خدمات فناورانه و هوشمند مطرح کردند.

امید است با توسعه و ترویج خدمات بیمه‌ای دیجیتال، شاهد افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور و ارایه خدمات بهتر به بیمه‌گزاران باشیم.

منبع خبر ( روابط عمومی بیمه پارسیان ) است و پایگاه خبری بیمه 24 در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 2423 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  90004519  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری بیمه 24 مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری بیمه 24 در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید