جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
کد خبر: 2791 |
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵ | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران در بازدید از غرفه بیمه دی در نمایشگاه صنعت مالی ایران (بورس، بانک و بیمه) بیمه دی را بنگاهی موفق و رو به رشد قلمداد کرد. به گزارش بیمه۲۴ و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی، محسن پورکیانی حضور مدیران عامل توانمند در راهبری این شرکت را […]

دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران در بازدید از غرفه بیمه دی در نمایشگاه صنعت مالی ایران (بورس، بانک و بیمه) بیمه دی را بنگاهی موفق و رو به رشد قلمداد کرد.

به گزارش بیمه۲۴ و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی، محسن پورکیانی حضور مدیران عامل توانمند در راهبری این شرکت را از جمله علل توفیق و ترقی بیمه دی دانست و گفت: حضور افراد متخصصی چون مهندس بختیاری، مهندس کشاورز و در حال حاضر مهندس موهبتی که هریک دارای سوابق درخشان و ویژگی‌های منحصر به فردی در مدیریت هستند، از علل مهم در سیر صعودی و رشد بیمه دی بوده و هست.

دکتر پورکیانی، حضور کارکنان جوان، تحصیلکرده و با انگیزه در بیمه دی و همچنین سرمایه‌گذاری مناسب این شرکت در بخش فناوری اطلاعات و تحول دیجیتال را در کسب موفقیت‌های پی در پی این شرکت موثر ارزیابی و آن را شایسته تقدیر دانست.

وی در پایان گفت: چنانچه بیمه دی بتواند ضمن تنوع بخشی به مشتریان، سهم خود از بازار را حفظ و تثبیت کند، در واقع آتیه‌ای روشن و جایگاهی درخشان را برای خود در صنعت بیمه رقم خواهد زد که البته شاخص‌های عملکردی این شرکت مانند ۲/۵ برابر شدن سودآوری نسبت به سال گذشته و عقد قراردادهای بزرگ با دانشگاه آزاد اسلامی، وزارت نیرو، قرارگاه خاتم‌‌الانبیا و سازمان صدا و سیمای ج.ا.ا حاکی از برنامه‌ریزی دقیق بیمه دی در راستای دست‌یابی به این مهم است.

منبع خبر ( ) است و پایگاه خبری بیمه 24 در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 2791 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  90004519  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری بیمه 24 مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری بیمه 24 در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید